Ai întrebări?

Întrebări frecvente

Acum Poti Vinde Pe Five Markt Catre Clienti Din Toata Lumea,Fara Frica Ca Vei Fii Pacalit Sau Ca Nu Iti Va Fi Ridicat Coletul,Si Asta Gratuit,Five Markt,Nu Percepe Comision Pe Vanzare

Vânzătorul Five Markt – Vindeți gratuit și cumpărați ieftin

Vânzător Persoană juridică / AF / PFA

Acest tip de vânzător trebuie să aibă un statut juridic, să poată emite facturi, să ofere garanții.
Poate adăuga la vânzare produse noi / resigilate / folosite
Pentru produsele vândute pe FiveMarkt, livrate prin curier și plătite de cumpărător nu se plătește comision la vânzare.                                                                                                                                         Vanzatorul este responsabil, cu atasarea documentelor justificative de plata si provenienta bunurilor vandute pe platforma FiveMarkt,Garantii,Etc.

Pentru Produse vândute pe FiveMarkt, : – nu se plătește comision de vânzare.
Produsele vandute pe FiveMarkt, se trimit doar prin solutiile de livrare,adaugate pe Five Markt

Persoanele Juridice trebuie să își dovedească identitatea pentru a le fi aprobat contul de vânzător.

Vânzător individual
Acest tip de vânzător poate fi orice persoană cu vârsta de peste 14 ani, și poate adăuga pe platforma Five Markt atât produse noi, cât și produse folosite, Persoanele fizice nu pot vinde sau revinde produse în scop comercial, pot vinde doar produsele proprii și ale familiei, pe care nu le mai folosesc.
Pentru produsele vândute pe FiveMarkt, livrate prin curier și plătite de cumpărător nu se plătește niciun comision la vânzare.
Produsele se platesc,de catre cumparatori direct in contul vanzatorului sau prin ramburs,vanzatorul este responsabil,pentru emiterea documentelor de provenienta bunurilor/ justificative si de plata,pentru produsele vandute pe platforma FiveMarkt.

Persoanele fizice trebuie să își dovedească identitatea pentru a le fi aprobat contul de vânzător.

Acum Poti Cumpara De Pe Five Markt,In Siguranta,Fara Grija Ca Vei Fi Pacalit / Ca Nu Ti Se Va Trimite Produsul / Ca Vei Primii In Colet Altceva Decat Ai Comandat / Ca Produsele Au Exact Specificatiile Si Calitatea Descrisa Pe Site-ul Vanzatorului, Si Toate Astea Cu O Siguranta De  100%,Banii Vor Pleca Catre Vanzator In Momentul Cand Tu Confirmi Ca Ai Primit,Ceea Ce Ai Comandat

Vânzători verificați

Vânzătorii verificați sunt acei utilizatori care au furnizat adresa lor fizică completă și au fost de acord ca aceasta să fie verificată de Five Markt. În acest fel, aceștia demonstrează că sunt dispuși să facă comerț online la cele mai înalte standarde și că nu intenționează să fraudeze clienții în niciun fel.

Evaluări
Ratingurile pot fi primite doar de către vânzători și reflectă calitatea serviciilor oferite de aceștia. Astfel, după fiecare tranzacție, cumpărătorii pot acorda evaluări detaliate în care să noteze costurile de transport practicate de vânzători, termenul de livrare, acuratețea descrierii sau a comunicării. În acest fel, fiecare nou cumpărător FiveMarkt poate avea o imagine clară și detaliată a vânzătorului înainte de a achiziționa un produs.

Vânzătorii verificați oferă garanția de livrare

Dacă un vânzător oferă pentru clienții săi Garanția de livrare, înseamnă că nu are nimic de ascuns și oferă clienților săi cele mai bune produse. În cazul în care produsul nu corespunde descrierii, aveți la dispoziție 48 de ore pentru a-l returna și vă vom da banii înapoi.

În cazul coletelor trimise în sistemul de rambursare, Five Markt nu își asumă nicio responsabilitate pentru conținutul coletelor.

Pentru a evita eventualele neplăceri în ceea ce privește produsele vândute pe FiveMarkt, vă recomandăm să alegeți metoda de plată prin Wise Transfer bancar, pentru a beneficia de termenul de 48 de ore, în care puteți returna produsul, în cazul în care produsele nu corespund.

Comenzile neconfirmate in maxim 48ore de la primirea coletului,vor fi considerate acceptate,si banii vor fi trimisi catre vanzator

Prelucrarea datelor cu caracter personal

FiveMarkt ‘Info Center’ Informații generale ‘Prelucrarea datelor cu caracter personal
Politica de confidențialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Considerăm că asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal este un angajament fundamental al FiveMarkt, de aceea vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau ” GDPR “), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. Deoarece unul dintre principiile cheie ale acestui cadru legal este transparența, am pregătit acest document pentru a vă informa despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. personale atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile. inclusiv prin intermediul site-ului nostru web sau al aplicațiilor mobile.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și de a modifica periodic această politică de confidențialitate pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dvs. personale sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul unor astfel de modificări, vom afișa versiunea modificată a Politicii de confidențialitate pe site-ul nostru web, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestei Politici de confidențialitate.

Cine suntem și cum ne puteți contacta

FiveMarkt este denumirea comercială a EXPRESS POST SERVICES LLC,, cu sediul social în 680 S Cache Street Suite 100-12200, cod unic de înregistrare fiscală EIN number (taxpayer identification number)
38-4087227 ( Denumita în continuare “FiveMarkt” sau “noi”). În sensul legii privind protecția datelor, noi suntem operatorul atunci când prelucrăm datele dvs. personale.

Întrucât suntem întotdeauna deschiși să vă ascultăm opiniile, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care aveți nevoie cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră, vă încurajăm să contactați responsabilul cu protecția datelor FiveMarkt la adresa de e-mail de pe site sau prin poștă sau curier la adresa Bulevardul Voluntari 85 B, Voluntari, județul Ilfov – cu mențiunea: În atenția responsabilului cu protecția datelor FiveMarkt.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

În general, colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât să aveți control asupra tipului de informații pe care ni le furnizați. Cu titlu de exemplu, primim informații de la dvs. după cum urmează:

Atunci când creați un cont FiveMarkt, ne trimiteți: adresa dvs. de e-mail, numele și prenumele;

În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) de pe platforma FiveMarkt puteți adăuga informații suplimentare, cum ar fi: fotografie, sex, poreclă, număr de telefon mobil, număr de telefon fix, data nașterii, nivel de educație, adrese de livrare, adresă de e-mail alternativă -mail, detalii despre cardul bancar, etc …;

Atunci când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele și prenumele, adresa de livrare, detaliile de facturare, metoda de plată, numărul de telefon, detaliile cardului bancar, etc.

De asemenea, este posibil să colectăm și să prelucrăm în continuare informații despre comportamentul dvs. în timp ce vizitați site-ul nostru web sau folosiți smartphone-ul pentru a vă personaliza experiența online și pentru a vă oferi oferte adaptate profilului dvs. vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens consultând secțiunea privind scopurile prelucrării de mai jos.

Pe site-ul nostru web și în aplicația pentru smartphone putem stoca și colecta informații prin intermediul cookie-urilor și al tehnologiilor similare, în conformitate cu Politica privind cookie-urile.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse în Regulamentul general privind protecția datelor în categoriile speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date despre minori cu vârsta sub 16 ani.

Care sunt scopurile și motivele de prelucrare
Vom utiliza datele dvs. personale în următoarele scopuri:
Pentru a furniza serviciile FiveMarkt în beneficiul dvs.
Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

a) Crearea și gestionarea contului în cadrul platformei FiveMarkt;

b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea;

c) Rezolvarea anulărilor sau a problemelor de orice fel legate de o comandă, de bunurile sau serviciile achiziționate;

d) Returnarea produselor în conformitate cu prevederile legale;

e) Rambursarea valorii produselor în conformitate cu prevederile legale;

h) Furnizarea de servicii de asistență, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs. cu privire la comenzile dvs. sau la bunurile sau serviciile FiveMarkt sau ale partenerilor FiveMarkt Marketplace.

Prelucrarea datelor dvs. în aceste scopuri este, în majoritatea cazurilor, necesară pentru încheierea și executarea unui contract între FiveMarkt și dvs. De asemenea, anumite prelucrări care fac obiectul acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv de legislația fiscală și contabilă.

Pentru a ne îmbunătăți serviciile
Dorim întotdeauna să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărături online. Pentru a face acest lucru, putem colecta și utiliza anumite informații despre comportamentul dumneavoastră de cumpărător, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție în urma finalizării unei comenzi sau putem efectua, direct sau cu ajutorul partenerilor, studii de piață și cercetări.

Ne bazăm aceste activități pe interesul nostru legitim de a face afaceri, asigurându-ne întotdeauna că drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale nu sunt afectate.

Pentru marketing
Dorim să vă ținem la curent cu cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail / SMS / telefon / mobile push / webpush / etc.) care să conțină informații generale și tematice, informații despre produse similare sau complementare celor pe care le-ați achiziționat, informații despre oferte sau promoții, informații despre produsele adăugate în secțiunea “Contul meu / Coșul meu” sau în secțiunea “Cont / Favorite” sau v-ați arătat interesul de a le achiziționa, precum și alte comunicări comerciale, cum ar fi studii de piață și sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site și în aplicația pentru smartphone. Pentru a vă oferi informații de interes pentru dvs., putem utiliza anumite date despre comportamentul dvs. de cumpărător (de exemplu, produse vizualizate / adăugate la lista de dorințe / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că o astfel de prelucrare este efectuată în conformitate cu drepturile și libertățile dumneavoastră și că deciziile luate pe baza acestora nu au niciun efect juridic asupra dumneavoastră și nu vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.

În majoritatea cazurilor, ne bazăm comunicările noastre de marketing pe consimțământul dumneavoastră prealabil. Vă puteți schimba părerea și vă puteți retrage consimțământul în orice moment prin:

– Modificând setările din contul de client în secțiunea “Abonamentele mele”;

– Accesând link-ul de dezabonare afișat în mesajele pe care le primiți de la noi; sau prin

– Contactând FiveMarkt folosind datele de contact descrise mai sus.

În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta afacerea. În orice caz, atunci când folosim informații despre dvs. în interesul nostru legitim, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru a ne asigura că drepturile și libertățile dvs. fundamentale nu sunt afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita în orice moment, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scopuri de marketing, iar noi vom da curs cererii dvs.

Pentru a ne apăra interesele legitime
Pot exista situații în care folosim sau transmitem informații pentru a ne proteja drepturile și afacerile. Acestea pot include:

– Măsuri de protecție a site-ului și a utilizatorilor platformei FiveMarkt împotriva atacurilor cibernetice:
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudă, inclusiv transmiterea de informații către autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diferitelor alte riscuri.
Baza generală a acestor tipuri de prelucrare este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, înțelegându-se că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale.
De asemenea, în anumite cazuri, ne bazăm prelucrarea pe dispoziții legale, cum ar fi obligația de a asigura protecția bunurilor și valorilor prevăzute de legislația aplicabilă în materie.

Atât timp cât păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Ca regulă generală, vom păstra datele dvs. personale atât timp cât aveți un cont pe platforma FiveMarkt. Ne puteți solicita să ștergem anumite informații sau să vă închidem contul în orice moment, iar noi vom răspunde la astfel de solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații, inclusiv după închiderea contului dvs., în cazul în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o cer.

Cui transmitem datele dumneavoastră cu caracter personal

Dacă este cazul, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

– societăți din cadrul aceluiași grup de societăți ca și FiveMarkt;

– partenerii FiveMarkt Marketplace;

– furnizori de servicii de curierat;

– furnizori de servicii de plată/bancare;

– furnizori de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizori de servicii de cercetare de piață;

– companii de asigurări;

– furnizori de servicii IT;

– alte companii cu care putem dezvolta programe comune pentru oferirea bunurilor și serviciilor noastre pe piață.

În cazul în care avem o obligație legală sau dacă este necesar pentru a apăra un interes legitim, putem, de asemenea, să dezvăluim anumite date cu caracter personal autorităților publice.

Ne asigurăm că accesul terților de drept privat la datele dumneavoastră se face în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor și confidențialitatea informațiilor, în baza contractelor încheiate cu aceștia.

În ce țări transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în România.

Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date cu caracter personal ale dumneavoastră către entități situate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări pentru care Comisia Europeană nu a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție pentru a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate de angajamente contractuale și, dacă este cazul, de alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau sistemele de certificare, cum ar fi Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal. transferate din interiorul UE către Statele Unite.

Ne puteți contacta în orice moment, folosind datele de contact prezentate mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., precum și despre garanțiile pe care le-am pus în aplicare în ceea ce privește aceste transferuri.

Cum protejăm securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, în conformitate cu standardele industriei.

Transmiterea datelor dvs. personale se face utilizând algoritmi de criptare de ultimă generație și este stocată pe servere securizate, asigurând în același timp redundanța datelor.

În ciuda măsurilor luate pentru a vă proteja datele personale, vă avertizăm că transmiterea de informații prin intermediul internetului, în general, sau prin intermediul altor rețele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie vizualizate și utilizate de către terți. neautorizați. Nu putem fi trași la răspundere pentru astfel de vulnerabilități ale sistemelor care nu se află sub controlul nostru.

Ce drepturi aveți?

Regulamentul general privind protecția datelor vă oferă o serie de drepturi în legătură cu datele dvs. personale. Puteți solicita accesul la datele dvs., puteți corecta orice erori din fișierele noastre și/sau vă puteți opune prelucrării datelor dvs. personale. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă sau de a merge în instanță. Dacă este cazul, puteți avea, de asemenea, dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. personale, dreptul de a restricționa prelucrarea datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului de mai jos.

Pentru a vă exercita drepturile, ne puteți contacta folosind datele de contact prezentate mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, vă rugăm să ne trimiteți solicitările dvs. referitoare la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail a contului FiveMarkt. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informații suplimentare menite să vă confirme identitatea.

Taxe. Nu vă vom percepe nicio taxă pentru exercitarea drepturilor cu privire la datele dvs. personale, cu excepția cazului în care cererea dvs. de acces la informații este nefondată sau repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă. în astfel de circumstanțe. Vă vom informa cu privire la orice taxă aplicată înainte de a vă soluționa cererea.

Timp de răspuns. Intenționăm să răspundem la orice cerere validă în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care aceasta este deosebit de complicată sau dacă ați făcut mai multe cereri, caz în care vom răspunde în termen de maximum două luni. Vă vom anunța dacă avem nevoie de mai mult de o lună. Este posibil să vă întrebăm dacă ne puteți spune exact ce doriți să primiți sau ce vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede și să reducem timpul de răspuns la cererea dumneavoastră.

Drepturile terților. Nu trebuie să ne conformăm unei cereri dacă aceasta ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Drepturile vizate Descriere
Acces Ne puteți solicita:
să vă confirmăm dacă prelucrăm datele dvs. cu caracter personal;
să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
să vă furnizăm alte informații despre datele dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le deținem, pentru ce le folosim, cui le dezvăluim, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți , cum puteți depune o plângere, de unde am obținut datele dumneavoastră, în măsura în care aceste informații nu v-au fost deja furnizate prin aceste informații.
Rectificare Ne puteți solicita să rectificăm sau să completăm datele dvs. personale inexacte sau incomplete.
Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de a le rectifica.

Ștergerea datelor Ne puteți solicita să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai dacă:
acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor s-a bazat pe consimțământ); sau
vă exercitați un drept legal de opoziție; sau
au fost prelucrate ilegal; sau
avem o obligație legală în acest sens.
Nu suntem obligați să ne conformăm cererii dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:

pentru respectarea unei obligații legale; sau
pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Există și alte circumstanțe în care nu suntem obligați să ne conformăm cererii dvs. de ștergere a datelor, deși acestea sunt cele mai probabile două circumstanțe în care am putea refuza această cerere.

Vă rugăm să rețineți că, înainte de a vă exercita acest drept, trebuie să descărcați din contul dvs. FiveMarkt și să salvați toate documentele legate de comenzile efectuate de la FiveMarkt, indiferent dacă facturarea a fost făcută către dvs. sau către o altă persoană fizică sau juridică (cum ar fi: facturi, certificate de garanție). Dacă nu faceți acest lucru înainte de a vă exercita dreptul de ștergere, veți pierde toate aceste documente, iar FiveKarkt nu va putea să vi le pună la dispoziție, după caz, deoarece procesul de ștergere a datelor și a contului FiveKarkt , cu toate datele și documentele legate de acesta, este un proces ireversibil.

Restricționarea prelucrării datelor Puteți să ne cereți să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai dacă:
exactitatea acestora este contestată (a se vedea secțiunea rectificare) pentru a ne permite să verificăm exactitatea acestora; sau
prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar aveți nevoie de ele pentru a stabili, exercita sau apăra un drept în instanță; sau
v-ați exercitat dreptul de opoziție, iar verificarea faptului că drepturile noastre prevalează este în curs de desfășurare.
Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei cereri de restricție dacă:

avem consimțământul dumneavoastră; sau
pentru a stabili, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
pentru a proteja drepturile FiveMarkt sau ale oricărei alte persoane fizice sau juridice.
Portabilitatea datelor Ne puteți solicita să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat sau puteți solicita ca acestea să fie “portate” direct la un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:
prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dumneavoastră; și
prelucrarea se face prin mijloace automate.
Opoziție Puteți să vă opuneți în orice moment, din motive legate de situația dvs. particulară, prelucrării datelor dvs. personale în temeiul interesului nostru legitim, dacă considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează asupra acestui interes.
De asemenea, puteți să vă opuneți în orice moment prelucrării datelor dvs. în scopuri de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a oferi niciun motiv, caz în care vom pune capăt unei astfel de prelucrări în cel mai scurt timp posibil.

Luarea automată a deciziilor Puteți solicita să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă:
produce efecte juridice asupra dumneavoastră; sau
vă afectează într-un mod similar și într-o măsură semnificativă.
Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia luată în urma luării automate a deciziilor:

ni se cere să încheiem sau să încheiem un contract cu dvs;
este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dumneavoastră;

sau se bazează pe consimțământul dvs. explicit.
Plângeri Aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.

Fără a aduce atingere dreptului dvs. de a contacta autoritatea de supraveghere în orice moment, vă rugăm să ne contactați în prealabil și vă promitem că vom depune toate eforturile pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

Vă reamintim că îl puteți contacta în orice moment pe responsabilul cu protecția datelor FiveMarkt prin transmiterea cererii dvs. în oricare dintre următoarele modalități:
– prin e-mail

– prin poștă sau prin curier la adresa: Voluntari Bulevardul Voluntari 85B, Voluntari, județul Ilfov – cu mențiunea în atenția Responsabilului cu protecția datelor FiveMarkt

Dreptul de retragere în termen de 14 zile pentru comerțul la distanță:

Fiecare vânzător de pe platforma Five Markt poate avea condiții de returnare personalizate, care pot fi găsite pe pagina partenerului Five Markt.

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv de a returna un Bun sau de a renunța la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără a invoca vreun motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, în conformitate cu OUG nr. 34/2014, termenul de returnare a unui Bun sau de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – dacă Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă mai multe produse care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs format din mai multe loturi sau piese

Pentru a vedea ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pe care doriți să îl returnați și care sunt pașii de urmat, citiți politica de retur a partenerului Five Markt de la care ați achiziționat produsul.

Intră pe pagina produsului, dă click pe numele partenerului Five Markt și vei fi direcționat către pagina dedicată, unde vei găsi toate informațiile necesare.

Produsele achiziționate de la partenerii Five Markt nu pot fi returnate doar urmând pașii de mai jos:

-Completați formularul de returnare, asigurându-vă că produsul respectă condițiile de returnare,descrise pe pagina vanzatorului.

-În formular, alegeți una dintre opțiunile de returnare: schimb cu același model (schimbarea mărimii sau culorii), schimb cu un alt produs vândut de același partener Five Markt sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.

-După ce cererea este aprobată,de catre partenerul Five Markt va vom trimite curierul să ridice produsul pe care doriți să îl returnați.

Retururile merg direct catre partenerul vanzator.

Produsele postate pe Five Markt,sunt postate de catere magazine partenere,sau persoane fizice terte.

  • Siguranta Cumparaturilor-pentru a fi sigur ca ti se va livra in colet,ai 48 ore la dispozitie de la primirea coletului,penttru a confirma,ca produsele tale sunt exact ca si produsele postate de catre vanzatorul partener pe Five Markt,banii platiti de tine vor fi trimisi catre vanzator doar dupa cele 48 ore,de la primirea coletului de catre tine,si nefiind nevoie de returnare colet.
  • In caz de neconcordanta,poti returna coletul catre vanzator si noi iti vom returna banii in contul tau.
  • Sistemul de plati se va efectua prin intermediul platformei de plati WIse,-Nu ai cont deschide unul acum,este gratuit, Creeaza cont Wise

 

Vanzatorul creaza propriul magazin online pe site-ul Fife Markt, complet gratuit si fara taxe de vanzare,unde postea propriile produse En-Detail Creaza cont vanzator detailist Click Aici sau En-Gross,Creaza cont vanzator En-Gross Click Aici pe siteul dedicat pentru aceasta activitate.

-Pasul 1, Creezi contul de vanzator partener.

-Pasul 2 Confirmi identitatea ta

-Pasul 3 Setezi termenii tai de comerciant,termeni si conditii / Confidentialitate /Politica de retur etc.

Pasul 4 Adaugi produsele pentru vanzare,din contul tau.

Pasul 5 Incepi sa iti promovezi magazinul online creat.

Desfasurarea vanzarii,clientul achizitioneaza produsele postate de catre tine,le plateste (Bani intra intrun cont Escrow),noi trimitem curierul agreat de Five Markt la tine pentru preluarea coletului,Curierul preia coletul si il duce catre clientul final.

Clientul final are la dispozitie 48 ore de ore de la primirea coletului,ca sa confirme ca produsele trimise de catre tine,corespund cu cele postate in magazinul tau.

Dupa confirmarea clientului,bani vor fi trimisi in contul tau Wise imediat, dupa trecerea celor 48ore,coletele neconfirmate de catre client,vor fi considerate confirmate si banii vor pleca catre contul tau Wise.

Conturile Wise se pot crea si ca persoana fizica si ca persoana juridica

Nu ai un cont Wise ? Creeaza unul Gratuit Click Aici

Five Markt nu percepe taxe pe vanzare,singurele taxe aplicate sunt taxele de transferul banilor catre tine,Vezi taxe de transfer

Utilizarea Platformei FiveMarkt